بهترین وب سایت های کشاورزی و کشاورزی برای الهام بخشیدن به شما

Comments · 76 Views

و با این حال، بازار به نفع شما کار نخواهد کرد مگر اینکه تصمیمات درستی بگیرید. طراحی سایت کشاورزی در شیراز شما مسئول هستید و تصمیم می گیرید که چگونه فروش را به سم?

تغذیه سالم و ارگانیک هرگز به اندازه اکنون مهم نبوده است. طراحی سایت کشاورزی در شیراز  هر روز افراد بیشتری به دنبال خرید محصولات زیستی و تهیه غذاهای سالم هستند. اگر صاحب یک تجارت کشاورزی یا کشاورزی هستید، این زمان مناسب برای بهینه سازی سود است.

 

و با این حال، بازار به نفع شما کار نخواهد کرد مگر اینکه تصمیمات درستی بگیرید. طراحی سایت کشاورزی در شیراز  شما مسئول هستید و تصمیم می گیرید که چگونه فروش را به سمت خود هدایت کنید. مکانی برای شروع یک وب سایت عالی است.

 

بهترین وب سایت های کشاورزی و کشاورزی برای الهام بخشیدن به شما

آیا به دنبال ایده هستید؟ ما بهترین وب سایت های کشاورزی از رهبران و کارشناسان صنعت در سراسر جهان را برای کمک به شما جمع آوری کرده ایم.

 

این وب سایت ها شخصی سازی شده و عمدی هستند و تمامی اطلاعات لازم را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهند. طراحی سایت کشاورزی در شیراز  آنها مردم را با طبیعت هماهنگ می کنند و به آنها الهام می دهند که سالم زندگی کنند، حتی برای کاشت غذایشان. بهترین از همه، آنها می توانند فروش را در کوتاه ترین زمان افزایش دهند!

طراحی سایت کشاورزی در شیراز

مزارع اکولوژیک

مزارع کلمبی

 

مزارع کلمبی یک تجارت کشاورزی بسیار محبوب در ایالات متحده است. طراحی سایت کشاورزی در شیراز آنها بیشتر به دلیل استفاده مجدد از مواد مغذی مزارع ماهیگیری برای تولید مواد غذایی دایره ای شناخته شده اند. بیشتر از چند دقیقه طول نمی کشد که در وب سایت آنها این موضوع را در مورد آنها یاد بگیرید.

 

شیر فلوریدا

حدس زدن اینکه این مزرعه در تولید شیر تخصص دارد کار سختی نیست. طراحی سایت کشاورزی در شیراز آنها با تصویری زیبا از گاوهای سیاه و سفید از بازدیدکنندگانی که برای اولین بار بازدید می کنند استقبال می کنند. رنگ‌ها کاملاً در مرکز زرد صفحه فرو می‌روند و بینندگان احساس بسیار خوبی می‌کنند. شما همچنین عاشق ناوبری آسان و رابط بصری خواهید شد.

 

فلورت

می توان استدلال کرد که فلورت دارای یک مزیت متمایز است، زیرا محصولات آنها همانطور که هست زیبا هستند. طراحی سایت کشاورزی در شیراز و با این حال، این تنها گل محمدی آنها نیست که باعث این اتفاق می شود. طراحان با منوی جامع و فونت های با فاصله مناسب کار بسیار خوبی انجام دادند.

 

این کسب‌وکار گل می‌فروشد و به جنبه‌های رمانتیک و زنانه خریداران رسیدگی می‌کند و در عین حال همه چیز را ساده نگه می‌دارد. طراحی سایت کشاورزی در شیراز در این وب سایت، احساس آرامش و قدردانی خواهید کرد.

 

مزرعه پایپرز

مزرعه پایپرز برای محصولات با کیفیت و پایدار شهرت طولانی و برجسته ای دارد. طراحی سایت کشاورزی در شیراز آنها با یک وب سایت پیچیده و تا حدی مجلل بر این موضوع تأکید کردند. حتی ممکن است در نگاه اول این وب سایت را به کشاورزی ربط ندهید.

آنها حتی یک سایت وبلاگ با پست های جالب راه اندازی می کنند و یک برنامه برای تحویل سفارشی ارائه می دهند.

طراحی سایت کشاورزی در شیراز

شرکت کشاورزی بولز

شرکت کشاورزی بولز در دره مرکزی کالیفرنیا، نزدیک لوس بانوس واقع شده است. طراحی سایت کشاورزی در شیراز وب سایت آنها سنت را فریاد می زند و دلیل خوبی هم دارد. خانواده Bowles و Lawrence بیش از 6 نسل است که این مزرعه را اداره می کنند.

 

مزرعه

اگر چیزی باشد که ما از این وب سایت یاد گرفتیم، پیمایش بی پایان بازدیدکنندگان را درگیر نمی کند. طراحی سایت کشاورزی در شیراز شما می توانید تمام اطلاعات ضروری را در یک صفحه اصلی ساده و در عین حال موثر بسته بندی کنید و با یک کلیک مشتریان را به جایی که نیاز دارید هدایت کنید.

 

نهر باغ

اگر چیزی باشد که ما از این وب سایت یاد گرفتیم، پیمایش بی پایان بازدیدکنندگان را درگیر نمی کند. طراحی سایت کشاورزی در شیراز شما می توانید تمام اطلاعات ضروری را در یک صفحه اصلی ساده و در عین حال موثر بسته بندی کنید و با یک کلیک مشتریان را به جایی که نیاز دارید هدایت کنید.

 

حیوانات استرالیا

می توانید ایده های عالی را از این وب سایت لابی استرالیایی انتخاب کنید. طراحی سایت کشاورزی در شیراز آنها تعدادی از زیباترین عکس های حیوانات را دارند و دلیل آنها حمایت از حیوانات است.

طراحی سایت کشاورزی در شیراز

شرکت کشاورزی استرالیا

در اینجا یکی دیگر از وب سایت های عالی کشاورزی استرالیا آمده است. طراحی سایت کشاورزی در شیراز در اینجا می توانید در مورد نگهبانان سنتی کشور و ارتباط آنها با دریا و خشکی آشنا شوید.

 

غذاهای جنگل های بارانی

آیا جنگل های بارانی شگفت انگیز نیستند؟ طراحی سایت کشاورزی در شیراز این وب سایت از شکوه جنگل های بارانی برای ترویج غذای سالم و تغذیه با کیفیت استفاده می کند.

 

مسکن بلفورت

هابیتیشن بلفورت یک مزرعه لامنتین است که تقریباً 3 دهه است که وجود دارد. طراحی سایت کشاورزی در شیراز آنها در تولید موز تخصص دارند و به دلیل محصولات با کیفیت خود در سراسر جهان شناخته شده هستند.

 

به احتمال زیاد، آنها بخشی از این موفقیت را نصیب طراحان وب سایت خود می کنند. طراحی سایت کشاورزی در شیراز مطمئن شوید که فونت‌های تمیز و دکمه‌های تماس با قابلیت یافتن آسان را در نظر می‌گیرید.

 

آبری کشاورزی

Abrey Agricultural غذا تولید نمی کند. در عوض، آنها ماشین های چمن زنی و ماشین آلات محیطی را با تصاویر چشم انداز زیبا تبلیغ می کنند. طراحی سایت کشاورزی در شیراز وب سایت آنها را برای ایده هایی در مورد نحوه ترکیب بینش ویدیویی در وب سایت خود بررسی کنید.

 

Farmkart

این پلت فرم محبوب فناوری کشاورزی، هم به دلیل شکل و هم به دلیل عملکرد، یک ستاره اینترنتی واقعی است. طراحی سایت کشاورزی در شیراز مشتریان از آن برای سرمایه گذاری در دامداری و حمایت از تولید غذای محلی استفاده می کنند.

 

پناهگاه مزرعه ووداستاک

صفحه اصلی سانتا لیبرادا داستان دامداران پاراگوئه و فعالیت های آنها را بیان می کند. مصرف کنندگان نه تنها برای خرید از وب سایت خود بازدید می کنند، طراحی سایت کشاورزی در شیراز بلکه برای استراحت و لذت بردن از برخی تصاویر عالی نیز از وب سایت خود بازدید می کنند.

طراحی سایت کشاورزی در شیراز

تاکستان آندانته

کارخانه های شراب سازی و صنایع نوشیدنی مشابه می توانند از این طراحی وب سایت چیزهای زیادی بیاموزند. طراحی سایت کشاورزی در شیراز
در کنار تصاویر منحصر به فرد گیاه و محصولات آنها، این سایت از یک طرح رنگی جذاب استفاده می کند. طرح یکپارچه است، اما فونت ها رسا هستند. این ممکن است دقیقا همان کنتراست مورد نیاز شما باشد.

 

اولیو آلبوری

این وب سایت زیتون جذابیت ایتالیایی را در طرح جلو قرار می دهد. طراحی سایت کشاورزی در شیراز کشاورز مسئول یک رهبر در شبکه خود است، شاید دقیقا به دلیل وب سایت.

 

Aerofarms

این وب سایت دو پیام مهم را منتقل می کند - غذای سالم و حفاظت از محیط زیست. طراحی سایت کشاورزی در شیراز آنها از ترکیب رنگی عالی برای این منظور استفاده می کنند و انیمیشن های عالی را به نمایش می گذارند.

 

برداشت سرمایه

Capital Harvest به کسب و کارهای کشاورزی رو به رشد کمک مالی می کند. بنابراین، طراحی سایت کشاورزی در شیراز  آنها در یک وب سایت قابل اعتماد سرمایه گذاری کردند که باعث می شود همه احساس خوشایندی کنند. اطلاعات آنها به طور هوشمندانه در فصل ها طبقه بندی شده است و رنگ ها گرم و دلپذیر هستند.

 

دیوانه در مورد تخم مرغ

این وب سایت متعلق به یک تولید کننده تخم مرغ بیودینامیک بسیار معروف است. طراحی سایت کشاورزی در شیراز آنها یک صفحه اصلی ساده با تجربه کاربری یکپارچه و همچنین انیمیشن هایی را انتخاب کردند که می تواند روز همه را بهبود بخشد.

 

کشاورزی بووری

Bowery Farming تیمی از کشاورزان مدرن و آینده نگر است. طراحی سایت کشاورزی در شیراز وب‌سایت‌های آن‌ها را برای برخی اپتیک‌های بازیگوش و دعوت‌کننده بررسی کنید.

طراحی سایت کشاورزی در شیراز

À l'heure du lait

این وب سایت فرانسوی به سادگی اطلاعات را منتقل نمی کند. آنها زندگی مزرعه را به صفحه نمایش شما می آورند و یک روز معمولی را در یک مزرعه لبنی فرانسوی به نمایش می گذارند. طراحی سایت کشاورزی در شیراز این شرکت در آموزش مشتریان خود سرمایه گذاری می کند و یک وبلاگ بسیار آموزنده راه اندازی می کند.

 

گالیکا

وب سایت گالیکا مطمئنا یکی از زیباترین وب سایت های جامعه کشاورزی است. این شرکت در تجارت الکترونیکی برتر است و گزینه های منحصر به فردی را به مشتریان خود ارائه می دهد. طراحی سایت کشاورزی در شیراز می توانید یک بطری شراب یا یک تی شرت سفارشی سفارش دهید و پرداخت خود را مستقیماً در وب سایت آنها تکمیل کنید.

 

با دو دست خودم

WMO2H وب سایت خود را در سال 2021 دوباره طراحی کرد. طراحی سایت کشاورزی در شیراز آنها بازدیدکنندگان را در مورد منابع آب پایدار و پروژه های کشاورزی در شرق آفریقا آگاه می کنند.

این سازمان در جمع آوری کمک های مالی بیش از پیش موفق بوده است. طراحی سایت کشاورزی در شیراز ما معتقدیم که یکی از دلایل آن دکمه‌های فراخوانی کاملاً بهینه شده است

 

 

مزرعه لبنی Turners

شما در مورد این مزرعه لبنی پیشرو در پیتسبورگ شنیده اید. طراحی سایت کشاورزی در شیراز ویژگی های برجسته طراحی وب آنها، رابط محصول عمیق و مکان یاب محصول سفارشی است.

 

 

مزارع برادران هلمز

بیایید به کارولینای شمالی برویم و یک وب سایت عالی برای مخاطبان جوان را بررسی کنیم. طراحی سایت کشاورزی در شیراز مزارع برادران هلمز یک گوشه آنلاین مدرن و جذاب برای دوستداران آبجو دستی ایجاد کردند. آنها بازدیدکنندگان را به جای یک گالری مملو از یک تصویر واحد و بزرگ درگیر می کنند. اگر می خواهید مخاطبان خود را متمرکز و آگاه نگه دارید، از آنها بیاموزید.

طراحی سایت کشاورزی در شیراز

 

منقار و اسکیف

این تولیدکنندگان سیب وب سایت بسیار پویا و رنگارنگی دارند. طراحی سایت کشاورزی در شیراز آنها رویدادهای بزرگی را ایجاد می کنند تا مشتریان را درگیر خود نگه دارند و ارتباط را بسیار آسان می کنند.

 

 

تراکتا

Tracta در درجه اول یک آژانس تبلیغاتی است که بر بازاریابی روستایی تمرکز دارد. طراحی سایت کشاورزی در شیراز برخی از ترفندهای آنها را بپذیرید یا مستقیماً با آنها تماس بگیرید تا در وب سایت خود مشاوره دریافت کنید.

 

 

آگ آمریکا

AgAmerica سازمان دیگری است که به دنبال کمک و حمایت مالی از کشاورزان مشتاق است. طراحی سایت کشاورزی در شیراز موضوع کشور وب سایت آنها شما را از مسیر حافظه خارج می کند و احساس اعتماد فوری ایجاد می کند.

 

 

ریوس فارمینگ

Rios Farming به شما نشان می دهد که تاکستان های Napa و Sonoma چگونه نگهداری می شوند. طراحی سایت کشاورزی در شیراز وب سایت آنها داستانی را بیان می کند و ناوبری را حتی برای کاربران بی تجربه آسان می کند.

 

 

شاتو پدسکو

Château Pédesclaux محبوب ترین املاک کشاورزی ارگانیک فرانسه است. آنها برای ظرافت و سنت ایستاده اند. طراحی سایت کشاورزی در شیراز هر بازدید از وب سایت آنها یک سفر کوچک به بهترین تاکستان های فرانسه است، صرف نظر از اینکه در کجای جهان قرار دارید.

 

 

مزرعه درخت کریسمس وحشی

این وب‌سایت دارای موارد فوق‌العاده زیادی است: عکس‌های بسیار گسترده، چشمگیر، منوهای جسورانه، و احترام به سنت.

آنها انتخاب منوی خود را به موارد ضروری صرف کرده اند. شما فقط ساعات کار، طراحی سایت کشاورزی در شیراز مکان و محصولات آنها را می بینید. و کار کرد!

 

 

شیرینی باغ

گاردن سوییت نه تنها محصولات ارگانیک و پایدار را به فروش می رساند، طراحی سایت کشاورزی در شیراز بلکه به بازدیدکنندگان می آموزد که چگونه محصولات خود را رشد دهند.

وب‌سایت آنها بهترین مثال برای این است که چگونه می‌توان اطلاعات زیادی را در یک صفحه بدون بازدیدکنندگان زیاد جمع‌آوری کرد

 

کربن 8

هدف کربن 8 حمایت از کشاورزان برای بازسازی مواد آلی خاک تا 8 درصد است. طراحی سایت کشاورزی در شیراز آنها یک لوگوی قابل تشخیص و مجموعه ای از انیمیشن های سفارشی زیبا دارند که باعث می شود آنها را به خاطر بسپارید.

طراحی سایت کشاورزی در شیراز

درمان بذر Teraxxa

این تجارت کشاورزی مطابق با زمان کار می کند - آنها وب سایت خود را به یک پلت فرم تعامل دیجیتال تبدیل کردند. طراحی سایت کشاورزی در شیراز به این ترتیب، مشتریان می توانند اطلاعات بیشتری در مورد محصولات خود کسب کنند و حتی بازی های آرکید را به صورت آنلاین انجام دهند.

 

 

لپا ویدا

وب سایت Lepa Vida فناوری را مطابق با سنت روستایی می آورد. طراحی سایت کشاورزی در شیراز به یاد ماندنی ترین چیز در وب سایت آنها گالری تصاویر لایه ای و سبک است که در یک نمایش اسلاید چیده شده اند.

 

 

BioPhero

BioPhero بر اهمیت کشاورزی پایدار تاکید دارد. آنها استفاده از فرومون ها را در محصولات ردیفی در مقیاس بزرگ برای کنترل موثر آفات ترویج می کنند. طراحی سایت کشاورزی در شیراز وب سایت آنها حاوی اطلاعات مهم برای هر کشاورز است و یک رابط کاربری بسیار بصری دارد.

 

 

تاکستان و شراب سازی آیرس

وب سایت Ayres Vineyard Winery از اصل اصلی طراحی وب پیروی می کند - توانایی مکان یابی فوری اطلاعات. طراحی سایت کشاورزی در شیراز تجربه کاربر روان و آسان است و نرخ پرش عالی است. حتی ناگفته نماند که چه شیرینی است!

 

 

گای سانچز هویترس

این وب سایت بسیار آموزنده است، طراحی سایت کشاورزی در شیراز به خصوص اگر می خواهید در مورد پرورش صدف بیشتر بدانید.

 

 

فراوانی

Plenty به گیاهان اهمیت می دهد و محصولات 100٪ ارگانیک تولید می کند. طراحی سایت کشاورزی در شیراز چیزی که ما در مورد وب سایت آنها دوست داریم بازگشت به "آنچه قبلا بود" است. آنها این اثر را با تصاویر اشباع شده و تن های زرد و بنفش کم رنگ به دست آوردند.

 

 

مزرعه ناکاهارا

در آخر اما نه کم اهمیت، وب سایتی را به شما معرفی می کنیم که گرما و زیبایی مزارع را به تصویر می کشد. طراحی سایت کشاورزی در شیراز  وب سایت ژاپنی دارای برخی از بهترین تصاویر موجود در این لیست است و از وب سایت به خوبی استفاده می کند.

طراحی سایت کشاورزی در شیراز

نتیجه

ما امیدواریم که لیست ما از بهترین وب سایت های کشاورزی و کشاورزی برای الهام بخشیدن به شما ایده هایی برای وب سایت شما به شما ارائه دهد. طراحی سایت کشاورزی در شیراز  حضور آنلاین خود را ساده اما تاثیرگذار کنید و آن را به سفری به یاد ماندنی برای مشتریان خود تبدیل کنید.

Comments