5 دلیل برای اینکه کنترل های هوشمند ساختمان باعث می شود تا کسب و کار در شیراز خوب باشد

Comments · 295 Views

ارایه دهنده کلیه خدمات هوشمند سازی ساختمان ( مسکونی | اداری | تجاری) با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در شهر شیراز و استان فارس

5 دلیل برای اینکه کنترل های هوشمند ساختمان باعث می شود تا کسب و کار در شیراز خوب باشد

با وجود فاجعه آب و هوایی که همه ما را درگیر کرده است، همه ما می خواهیم آنچه را که برای سیاره خود درست است انجام دهیم. متأسفانه، آنچه که حس زیست محیطی خوبی دارد، همیشه در دسترس بسیاری از مردم و حتی شرکت ها نبوده است.

خوشبختانه، با دسترسی به فناوری جدید هر روز، این در حال تغییر است. یکی از پیشگامانه ترین فناوری هایی که در دهه های اخیر ظهور کرده است، اختراع ساختمان های هوشمند است. ساختمان‌های هوشمند، که ممکن است «ساختمان‌های هوشمند» یا «ساختمان‌های خودکار» نیز نامیده شوند، یک اصطلاح گسترده است.

اساساً به هر ساختمانی اطلاق می شود که در آن سیستم های داخلی توسط یک سیستم متمرکز خودکار کنترل می شوند. سیستم های ساختمانی که می توانند خودکار شوند عبارتند از تهویه مطبوع، سیستم های امنیتی، برق، روشنایی، لوله کشی، اعلام حریق، آب، آسانسور و غیره.

در BrainBox AI، ما یک راه‌حل هوشمند HVAC می‌سازیم که می‌تواند به سیستم هر ساختمانی متصل شود، بنابراین می‌خواهیم فکر کنیم که یک یا دو چیز در مورد ساختمان‌های هوشمند می‌دانیم. و در حالی که ما مشتاق راه‌هایی هستیم که ساختمان‌های هوشمند مصرف انرژی را کاهش می‌دهند، همچنین می‌دانیم که آنها واقعاً حس تجاری خوبی دارند. در اینجا دلیل آن است:

 

دلیل 1: کاهش هزینه  به وسیله ی سیستم هوشمند

بیایید با بدیهی شروع کنیم. در حالی که گنجاندن فناوری هوشمند در کسب و کار شما نیاز به سرمایه گذاری اولیه دارد (حتی اگر راه حل مناسب را انتخاب کنید ناچیز است)، هزینه به سرعت تحت الشعاع مقدار پولی که پس انداز خواهید کرد، قرار می گیرد.

اکثر این صرفه جویی در هزینه ها از طریق بهره وری انرژی خواهد بود. هنگامی که برای اطلاع از مصرف انرژی خود به فناوری هوشمند تکیه می کنید، می توانید از هدر رفتن جلوگیری کنید. این خبر بزرگی است با توجه به اینکه ساختمان های تجاری مسئول اتلاف انرژی بسیار زیادی هستند. تخمین زده می شود که 30 درصد از انرژی مصرف شده توسط یک ساختمان معمولی هدر می رود.

به علاوه، ابزارهای نظارتی همراه با فناوری‌های هوشمند می‌توانند به شما در شناسایی بهترین مکان‌ها برای هزینه‌هایتان کمک کنند. هر کسی که در عملیات تجاری شرکت دارد، قدرت تصمیم گیری هزینه های مبتنی بر داده را می داند. کنترل‌های هوشمند سازی ساختمان در شیراز به شما این امکان را می‌دهند که نمای پرنده‌ای از کل عملیات ساختمان خود را ببینید و تصمیم بگیرید که کجا هزینه‌ها را کاهش دهید یا کجا سرمایه‌گذاری کنید.

 

هوشمند سازی

 

دلیل 2: راحتی سرنشینان و بازدیدکنندگان

در بازار امروز، جذب و حفظ استعدادها دشوار است. در حالی که تغییرات زیادی وجود دارد که یک سازمان می تواند برای کمک به این امر انجام دهد، مانند پرداخت خوب به کارکنان، ارائه گزینه هایی برای کار از راه دور، و حفظ خط مشی مرخصی سخاوتمندانه، کارفرمایان نیز می توانند سهم خود را برای اطمینان از اینکه کارکنانشان کار راحت دارند انجام دهند. محیط.

فناوری ساختمان هوشمند نقش مهمی در این امر ایفا می کند. در واقع، اگر هوشمندانه استفاده شود، فناوری هوشمند می تواند به شما در ایجاد محیط داخلی ایده آل کمک کند. در اینجا چند ایده وجود دارد:

 

چراغ هایی که به طور خودکار روشن و خاموش می شوند

سیستم های گرمایشی و سرمایشی که بر اساس میزان اشغال و آب و هوا به دمای عالی دست می یابند

سیستم رزرو اتاق هیئت مدیره بصری

رنگ آمیزی خودکار پنجره ها

هوای با کیفیت بالا فیلتر شده

دستگاه های قهوه که نوشیدنی ها را بر اساس کاربر توصیه می کنند (به طور جدی)

فهرست بالا به هیچ وجه جامع نیست و بیهوده نیز نیست. اگر به اهمیت آنها شک دارید، این را در نظر بگیرید: یک مطالعه اخیر از Dell نشان داد که 82٪ از هزاره ها هنگام انتخاب کارفرما تحت تأثیر فناوری محل کار قرار می گیرند.

 

و این فقط کارمندان آینده شما نیستند که از شما برای لمس‌های مبتنی بر فناوری تشکر می‌کنند. حفظ این فضای داخلی راحت یک راه مناسب برای ارائه دیدگاه مثبت به مشتریان و بازدیدکنندگان از کسب و کار شما و بازگرداندن آنها است.

 

bms

 

دلیل 3: شناخت صنعت

در عصر امروز، شرکت‌ها درگیر اقدامات غیردوستانه با محیط زیست کمتر و کمتر قابل قبول هستند. آخرین چیزی که هر واحد تجاری می خواهد این است که مطبوعات بد را به دلیل اعمال آلاینده و بیهوده تجاری خود جذب کند.

برعکس، با تغییر دیدگاه عمومی، امروزه پتانسیل بیشتری برای ساختمان هایی که کارهای درست را برای محیط زیست انجام می دهند برای دریافت مطبوعات مثبت وجود دارد. نه تنها این، بلکه شما راه را برای سایر کسب و کارها در صنعت خود برای دنبال کردن راه شما هدایت می کنید.

البته، تحسین مثبت به تنهایی دلیل کافی برای ایجاد تغییرات مثبتی نیست که به محیط کمک می کند. همچنین این فقط یک کار اخلاقی است. اما این کمک می کند که قطعاً اشتهای عمومی برای انجام کارهای درست کسب و کارها وجود دارد.

 

دلیل 4: صرفه جویی در تعمیر و نگهداری از طریق سیستم هوشمند در شیراز

هر مدیر ساختمانی می‌داند که هزینه‌های تعمیر و نگهداری می‌تواند از یک مزاحم صرف تا فاجعه‌بار باشد. مشکل این است که عیوب در سیستم‌های ساختمانی اغلب دیده نمی‌شوند. و با توجه به اینکه تعمیر و نگهداری منظم ممکن است نادر و پرهزینه باشد، گاهی اوقات ممکن است مدتی طول بکشد تا مشکلات اساسی حتی کشف شود.

فناوری هوشمند رویکرد ما را برای تعمیر و نگهداری ساختمان تغییر می دهد. هنگامی که نظارت بر سیستم در زمان واقعی قطع می شود، تشخیص مشکلات احتمالی قبل از تبدیل شدن به یک مشکل گران قیمت آسان تر می شود. آنها همچنین می توانند در اولویت بندی به شما کمک کنند تا پولی را برای تعمیرات غیرضروری یا غیر فوری یا هزینه های سفر تکنسین های تعمیر خرج نکنید.

 

دلیل 5: تصمیمات اجاره و خرید

این آخرین دلیل اغلب نادیده گرفته می شود، اما با توجه به قیمت املاک، مهم تر از همیشه است.

تهیه و نگهداری محل برگزاری یک نگرانی بزرگ برای اکثر سازمان ها است. در واقع، "هزینه های مکان" یکی از بزرگترین هزینه ها برای اکثر مشاغل است. نصب کنترل‌های هوشمند در کسب‌وکارتان می‌تواند به شما در صرفه‌جویی در هزینه‌های املاک از دو طریق اصلی کمک کند.

یکی این است که تجهیز ساختمان شما به فناوری هوشمند آن را برای خریداران آینده مطلوب تر می کند. این موضوع هر سال بیشتر صادق می شود زیرا مزایای فناوری هوشمند بیشتر و بیشتر در جریان اصلی شناخته می شود.

مورد دیگر این است که داده‌هایی که از سیستم‌های هوشمند خود جمع‌آوری می‌کنید به شما کمک می‌کنند تعیین کنید که آیا میزان مناسبی از متراژ مربع را برای عملیات تجاری خود اجاره می‌دهید یا خیر. می تواند به شما کمک کند تعیین کنید که آیا باید مقیاس را کاهش دهید یا گسترش دهید.

اگر به دنبال انتقال به یک راه اندازی ساختمان هوشمند هستید، سیستم HVAC شما مکانی عالی برای شروع است. نه تنها سیستم های HVAC بیش از نیمی از مصرف انرژی ساختمان های تجاری را تشکیل می دهند. نصب فناوری HVAC هوشمند نیز بسیار ساده است. نصب سیستم BrainBox AI کمتر از نیم روز طول می کشد و کل سیستم تهویه مطبوع ساختمان شما تنها در 6 تا 8 هفته نقشه برداری می شود. امروز با ما تماس بگیرید تا بیاموزید چگونه می توانیم با تکیه بر فناوری ساختمان هوشمند از شما در انتقال شما حمایت کنیم.

Comments